budakengineer's FotoPage

By: budakengineer sembilansembilan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 19-Apr-2007 23:49 Email | Share | | Bookmark
Farewell dinner

Farewell Party
Lagi
Dan Lagi
View all 6 photos...


Thursday, 19-Apr-2007 23:05 Email | Share | | Bookmark
Gambar Kak Long Arisa and Arisa Kahwin

Kak Long Arisa Kawin
Arisa Kawin
Gambar Arisa Kawin bersama rakan2 Pilah dan tak Pilah dan gambar Kak Long Arisa Kahwin (baru lagi kot ni, tengok anak anak dah besar tu)....




Thursday, 12-Apr-2007 21:38 Email | Share | | Bookmark
Welcome back to alumni UKM Kak Enon 1999

 
 
 
View all 5 photos...
Gambar2 yang masih dalam simpanan aku..ni ajer..kalau sapa2 ada gambar2 konvo dulu mai la meriahkan..best jugak sekali sekala kenang balik zaman2 remaja dulu...




Yang ni pulak kalau masih ingat, semua terpaksa tunggu kat luar..kes tak bawak kunci, syuk pulak pi choit entah ke mana..



Ada sesapa tahu contact Jabu, rakan se'choit' Syuk



[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net